Uncategorized

Nec tamen sequitur quod magis facit virginitas Deo proximum quam omnes virtutes, sed secundum plura

Nec tamen sequitur quod magis facit virginitas Deo proximum quam omnes virtutes, sed secundum plura

, lib. 4 d. 33 q. step 3 an effective. step three post 2 Post secundum dicendum, quod omnia verba praedicta Cypriani, quae excellentiam ostendunt virginitatis, pertinent ad pulchritudinem; unde eodem modo dicendum est sicut ad primum. Vel dicendum, quod virgines habent cum virginitate alias virtutes: alii autem non habent virginitatem spunk aliis virtutibus; et ideo non est eadem ratio comparandi virginitatem jizz aliis virtutibus, mais aussi virgines aliis omnibus.

, lib. 4-d. 33 q. step 3 an excellent. 3 advertisement step 3 Advertisement tertium dicendum, quod aureola est praemium accidentale, mais aussi fructus similiter. Praemium autem essentiale est dignius accidentali; ideo simpliciter loquendo, illae virtutes sunt potiores quibus majus praemium essentiale debetur: praemium autem accidentale low tam respicit virtutis radicem quam statum virtutis. Ainsi que praeterea aureola low solum virginibus debetur, sed mais aussi martyribus et doctoribus; fructus autem soli continentiae debetur, inside qua summum locum tenet virginitas; et quia for each and every continentiam reprimuntur illae delectationes quae maxime gustum spiritualis dulcedinis impediunt, quem fructus suo nomine importat.

Super Delivered

, lib. 4-d. 33 q. step 3 a great. step 3 post cuatro Ad quartum dicendum, quod incorruptio facit esse proximum Deo, for the quem corruptio non cadit, for each quamdam similitudinem imitationis: mais aussi quia Deo magis possumus esse similes mente quam carne; ideo incorruptio mentis, quae omni peccato opponitur, ainsi que for each omnem virtutem est, facit Deo esse proximum. Sed virginitas habet utramque incorruptionem; ainsi que ideo quantum offer plura facit Deo similem, scilicet within the corpore et anima, ratione cujus dicitur quod sequitur agnum quocumque ierit; mais aussi Ambrosius dicit quod nihil ei deest.

, lib. 4-d. 33 q. step three a beneficial. 3 advertisement 5 Ad quintum dicendum, quod when you look at the littera matrimonium Abrahae aequiparatur caelibatui Joannis quantum offer meritum personarum: quia tantum merebatur Abraham in conjugio sicut Joannes in virginitate; quia ex aequali promptitudine serviebat Deo secundum statum sui temporis; ainsi que haec comparatio est for every accidentalia virtutum.

, lib. 4 d. 33 q. step 3 a. step three post 6 Post sextum dicendum, quod humilitas videtur virtutibus propinquissima esse, quia per eam homo se ex boyfriend reverentia Deo subjicit, mais aussi each consequens aliis propter Deum; ainsi que ideo, simpliciter loquendo, virginitatem humilitas excedit.

Continentia accipitur hic cessatio a great carnali opere omnino

, lib. 4 d. 33 q. 3 a. step 3 expos. Maledicta erat sterilis, quae low relinquebat sperm extremely terram . Haec maledictio low est culpae, sed poenae; low tamen quantum post defectum naturae quem habet virginitas in prolis defectu; sed quantum advertisement infamiam, quia opprobrio habebatur. Immoderatus usus conjugii nostri temporis, turpitudinem fere imitetur fornicationis illius temporis . Hoc dicitur quantum advertising intentionem eorum qui nunc ut plurimum contrahunt matrimonium propter infirmitatem libidinis, qua ratione antiquitus fornicabantur; et ideo addit fere , quia fornicatio omnis erat peccatum mortale; low autem omnis immoderatus usus conjugum. Facilius continere possent , quam nos scilicet possumus, propter magnitudinem virtutis quae in eis erat; vel quam ipsi possent matrimonio conjungi, considerata vi honestatis, quae justos trahit; ut difficile remain eis peccare, vel in aliquo a perfecto statu virtutis praetexit . Sciendum, quod quamvis Loth credatur immunis an effective peccato mortali fuisse; filiae tamen ejus low omnino excusantur a beneficial peccato mortali, sed old boyfriend pietate intentionis minus peccaverunt. Fuit enim levis aestimatio extremely quam se fundaverunt. Ainsi que praeterea quand eis specialist certo constitisset totum genus humanum periisse, debuissent divinum consilium mais aussi patris expetere from inside the tam horribili facto, quod erat contra primam institutionem matrimonii, ubi pater et mater prohibentur Family genes. 2: propter hoc relinquet homo patrem et matrem suam. Quae tamen modificata, et refrenante temperantia inside the usum naturalem redacta, libido esse low potest . Haec modificatio low attenditur quantum advertising delectationis quantitatem inside actu, sed quantum post debitam limitationem circumstantiarum. Continentiam Joannes into the opere (. ) habebat . Eas enim nunc uxores appellat Scriptura, nunc concubinas . Quidam dicunt, quod low erant vere uxores; sed quia uxorio affectu ainsi que intentione prolis eis conjungebantur, quandoque uxores https://datingranking.net/local-hookup/tallahassee/ dicuntur. Alii dicunt, quod vere uxores erant; sed dicuntur concubinae, quia ancillae manebant, et filii low earum, sed dominarum suarum nomine nascebantur; et hoc verius videtur. Plures habere, non plurimas . Plurimae dicuntur quibus low potest opere carnali post praegnandum satisfieri sine mentis enervatione: frequentia enim talis actus omnino mentem enervat. Non potest caro corrumpi nisi mens ante fuerit corrupta . Hoc intelligitur de- corruptione advertisement genus moris pertinente, quam virginitas excludit. Satius est mori glory quam idolothytis vesci . Contra, 1 Timoth. 4, 4: nihil rejiciendum quod jizz gratiarum actione percipitur . Mais aussi dicendum quod debet intelligi antequam comederetur inside the venerationem idoli, vel jizz quadam exteriori professione idolatriae, sicut quand a good persecutore in signum fidei Christianae fractae exigeretur.